Sunday 18 September 2011

Varför Inte


 Här kommer en lista som jag roade mig med att fylla i medans jag såg på X-factor igår kväll:



BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja. När jag är själv kommer jag i tid. Men Jacob krävs det planering. Allt som oftast är det min man som försenar oss (fast om du frågar honom kanske du får ett annat svar...). Så svaret borde vara nej.


HAR DU BRA KONDITION:
I mitt huvud är jag fortfarande ung och med bra condis. I verkligheten är jag ung och döede efter att ha sprungit 2.5 km.


NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Idag på barnkalas!


HUR KÄNNER DU DIG NU:
Kissnödig.


VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Rött, blått och på senaste tiden lite lila. Fast jag vill hemskt gärna köpa något rosa men kommer mig liksom aldrig för.


KAN DU LAGA MAT:
Ja jo men jag är bättre på att baka. Enligt mig själv.



BLIR DU BRA PÅ KORT:
Vet ni, när jag druckit några glas vin blir jag ALLTID bra på kort. Så där avslappnat genuint glad :)


NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Troligtvis ett pms moment här om dagen...


VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nja. Behöver ju inte berätta orsaken ;)


HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Igår... igår. Hm. Jovisst, jag läste Idioten av Dostoyevsky. Kulturell oh yeah!

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:Kaffe. Men jag orkar sällan dra fram bryggarn så det blir juice. Eller saft. Vad som finns.


ÄR DU NYTTIG:
Nej. Men jag tycker om nyttig mat!


HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Ja, flera.


ÄR DU BLYG:
På svenska är jag inte blyg. På engelska, ja ibland. Speciellt med engelska mammor.


VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
ALLDELES FÖR TIDIGT!


VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Spelar inte tv-spel men jag är definitivt sims beroende (på facebook).


HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Haha en flaska vin! Efter bara halva är jag varm, mysig och väldigt fnittrig.


HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Tyvärr.


JAG SOVER:Helst i min säng. Hatar att sova på soffan! Är jag påväg att somna blir jag snarare arg och drar mig upp.


VAD SA DU SENAST?
Godnatt till min son.


VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nepp. Men jag skjutsade till festivalen två dagar i rad. Vindrutan var nere så jag hörde festivalen och jag var på parkeringen. Gills det?


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Troligtvis håller jag tyst. Jag är inte den som ringer och grämmer mig för andra.


VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Toa, äta, STÄDA.


HAR DU SNYGGA SKOR:
Jag äger mina drömskor, de röda lack pumpsen *kärlek* 


DOLD TALANG:
Jag är grym på att vissla!


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"Heeeeej älskling!" Till Jacob där han stod och väntade på mig.


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja


HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Ja fast bara ett par timmar. Han kom hem tidig morgon.


HAR DU KÖRKORT:
Ja, fast jag har fått höra att jag är kass på att köra. Då brukar jag försvara mig med att säga att jag faktiskt fann det i ett kinder ägg...


ÄR DU ENSAM NU:Ja. Det är lördagkväll och sorgligt men sant, jag sitter ensam VARENDA lördagkväll.


Här sitter jag ensam i soffan en lördagkväll.
Och just det ja, jag har klippt lugg igen.


.


1 comment: