Wednesday 7 September 2011

Skolstart

Nu har skolorna börjat igen och det betyder även att lekgruppen kör igång som vanligt. Vi har hasat omkring alldeles för mycket jag och Jacob, skönt att vardagen går tillbaka till det normala. Ska försöka hitta några andra skojjsiga aktiviteter som vi kan hitta på i höst. Ed har också haft mycket ledigt de senaste veckorna, mellan de stora traven i sommras och att studenterna kommer tillbaka i slutet på månaden är Yorks nattliv rätt dött. Han har tagit vara på tiden genom att göra en ordentlig uppryckning, han har inte rökt på en och en halv vecka! Försöker äta nyttigare och träna. Heja heja! Till och med jag sögs med i den nya hälsovågen och gav mig ut och sprang 2.5 km i går kväll. Det var otippat.

1 comment:

  1. Wow grattis till hurtandet!

    Det är verkligen ett mysterium det där med preventivmedel, jag önskar att man slapp dom helt!
    Jag blir exakt likadan! Urrrsch vad jag är rädd för att prova något igen!
    Tack för att du delade med dig, det är verkligen en hjälp på traven att få höra andras upplevelser!
    Kram på er där i England!

    ReplyDelete