Monday 19 September 2011

Något Att Se Fram Emot

Jag sitter här lite tafatt i soffan och vet inte vad vi ska hitta på idag. Ed var tvungen att rusa iväg. För en gång skull har jag tvättat ikapp alla korgar och högar så inte ens det har jag att göra. Sitter och tänker på vår stundande Sverige resa som jag visst inte berättat något om än!

Min kära mor fyller jämt i oktober och ville bjuda med mig och min bror på semester till Turkiet (och Jacob så klart). Det går så bra så. Evigheter sedan jag var utomlands så ser verkligen fram emot att få lite färg på min bleka, snart genomskinliga, hud.

Åker till Sverige den 9:e oktober, en söndag sen Turkiet den 12:e i en vecka och åter till England den 23:e. Senaste besöket var i mars så det är så dags igen! Besvärlig packning denna gången, både vinter och sommarkläder måste med...

Snart kommer vi!

No comments:

Post a Comment