Wednesday 14 September 2011

Paus

I måndags åkte jag själv ner till London för att göra ett nytt pass. En hel dag till mig själv. Jag började läsa den där boken som jag påbörjat säkert tre gånger redan de senaste 5 åren.
Jag lyssnade på musik.
Jag gick till den svenska affären och köpte kex och godis för hela familjen.
Jag hyrde en cykel som man enkelt kan göra lite varstans.
Jag cyklade till Hyde park, det var blåsigt men soligt och en alldeles fantastisk dag. 
Och jag missade nästan tåget hem för jag hade inte med mig rätt betalkort och kunde inte hämta ut mina biljetter (ringde dem och det löste sig i sista stund!).

En dag med väldigt mycket jag jag jag. Ed och Jacob hade en dag till sig själva och de verkar ha haft jättekul tillsammans. Skönt att de fick ha en hel dag, de behövde det.

Jag kollade inte en enda blogg den dagen, och inte facebook heller! Efter det har jag liksom inte riktigt kommit igång igen. Rätt skönt med en liten paus.

Det var busenkelt att hyra en cykel i en timme.

No comments:

Post a Comment