Friday 25 November 2011

Ut ur dimman

Jag sitter och återhämtar mig efter en migrän episod. Min tredje. Började som vanlig huvudvärk, började må illa. Tog ett piller och värmde lite mat men urk vad illa jag mådde. Tur att jag lagrade migränpiller efter den senaste gången. Det blev långsamt bättre men betydligt bättre än att bara ligga och vänta på att det ska gå över vilket kan ta många timmar!

I morgon kväll ska Jacob få vara hos Andrew med familj i ett par timmar (vännerna som äger reptilaffären, men lugn bara lugn de har inga reptiler hemma. Bara två katter.). För jag ska gå ut och äta middag med mina vänner! Vi ser alla fram emot det och det har planerats länge.

Mitt dilemma är vad jag ska ha på mig!? Senaste "vinterklänningen" jag köpte var två år sen. Den har fettfläckar på sig... Men jag har inga andra alternativ! Ska jag kasta mig in till stan i morgon och köpa en fin topp kanske? Ingen ville va den som klädde upp sig för mycket så vi har väl enats om typ "casual". Men så få tillfällen jag har att snygga till mig tänker jag ta den när den ges!

No comments:

Post a Comment