Monday 28 November 2011

Livspussel

Idag har jag fått massor gjort! Önskar att jag kunde få varje dag att gå ihop. Efter morgonrutiner och promenad skjutsade vi Ed till jobbet och jag och Jacob gick en snabb sväng på stan. Jag köpte ytterligare en julklapp så nu har jag två klara innan december. Har aldrig varit ute i så god tid! Det ser lovande ut.

Hem och lagade god soppa för oss till lunch. Ut på promenad med hunden, Jacob somnade i vagnen. På eftermiddagen målade vi juldekorationer tillsammans. Väldigt kladdigt men kul.

Sen lagade jag fisk med potatismos och krämig sås. Mums, Jacob tyckte också det var gott. Nu planerar jag julbaket. Vad för gott blir de i år? Ska jag verkligen göra ett pepparkakshus? Jacob kanske kan hjälpa till, det vore kul men egentligen är han lite liten för pyssel och bak.

Figurerna gjorde jag i trollera igår. Det blev lite mjuka men det gick ändå.

Bild från i lördags då jag var ute med vänner.

1 comment:

  1. definitely voting for pepparkakshus!
    skönt att läsa hur det är mid dig och vad du håller på med! KRAM Anne

    ReplyDelete