Tuesday 27 December 2011

Argsint

Kan ni förstå min lycka när de hade "Jane Austen celebration" på BBC2 hela dagen igår! Långfilmer och dokumentärer. Perfekt dag att stanna inne med förkylning och pms. Det är bara min stackars familj som får se den här sidan av mig, men jag blir så arg. Vansinnigt arg på allt och alla! Någon hade lagt sin återvinning i vår soptunna och jag bokstavligen pyste av ilska. Skrev en väldigt arg lapp och satte upp...

Lite Austen lugnade ner mig men på eftermiddagen när Jacob förstörde min oljemålning jag jobbat timmar med blossade ilskan upp på nytt och jag var tvungen att gå ut och gå i ett par timmar. Själv. Idag får jag vara lite extra snäll.

Tror att vi ska fira jul med familjen Andrew idag. De har dock en förmåga att ställa in i sista sekund så man vet aldrig. Eventuellt tar jag mig en tur till rean i stan. Hittat en superfin vit och svart randig tröja med röda fåglar på som jag måste ha!

Årets julbord.

Supergod skinka som gått åt i ett naffs!

Chokladdoppade marsipannissar

No comments:

Post a Comment