Tuesday 3 July 2012

Teknikens under

Hej allihopa! Här sitter jag och bloggar på  min nya dator. En sprillans ny Hp, röd och fin är den. Det var inte ett genomtänkt köp, tvärtom var det väldigt spontant. Bidragspengar för Jacobs barnomsorg har äntligen kommit igenom och eftersom det tagit så lång tid kom en stor härlig klumpsumma och jag bestämde mig genast för att köpa en dator innan pengarna gått till något annat. Åkte iväg till jättemega datoa affären och valde en inom budgeten. Billig, men alldeles utmärkt för oss.

Låter ansvarslöst men pengarna räcker. Resten ska betala av kreditkort och räkningar samt läggas undan för bilbesiktning och bilskatt som kommer upp i slutet av månaden. Så plötsligt var all oro över.

Jag tänkte ta upp bloggen igen. För dem som fortfarande vill läsa. Nu med en två åring! Förvänta er spännande utbrott och hurmörsvängningar, han har redan blivit en mästare. Så här sitter jag framför datorn igen, den har en kamera på så jag tog ett kort. Hej svejs!

3 comments:

  1. fiiint att du ska blogga igen! jag ser framemot att läsa! kom mitt brev fram förresten (skickade det sisadär i maj)? KRAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej jo visst det kom fram. Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte fått till något svar än! Tänkte ta tag i det i helgen :) kram

      Delete
  2. wooo! följer din blogg men är världssämst på att kommentera. Ska börja ändra på det nu. Fin bild på dig :) xx

    ReplyDelete