Monday 2 January 2012

Heja 2012!

Jag skålade in 2012 på nyårsfest med andra småbarnföräldrar. Lugnt, städat och inga bakfyllor för min del. Det är så länge sedan som jag drack mig berusad, jag har svårt för att dricka alkohol över huvud taget. På jul skulle jag och Ed dela en flaska vin (som faktiskt var gott) men jag lyckades inte svälja mer än ett glas ändå och det tog nog en timme. Ärligt talat tycker jag att det är jätteskönt att ha en giltig anledning att tacka nej. Att jag måste köra hem, att jag har ansvar på Jacob. Och jag hade hur kul som helst. De hade ett x-box kineckt och vi hoppade och dansade järnet tills vi var helst svett!

Mitt nyårslöfte att stressa mindre har gått finnemang än så länge. Prövar att skriva listor. Listor är bra. En sak i taget, lugnt och metodiskt. Jag gör vad jag hinner.

Gott Nytt År!

1 comment:

  1. Gott Nytt år till dig och din lilla familj as well! Vilken jättesöt bild, herregud vad tiden går, ett och ett halvt år! Ditt nyårslöfte låter helt bra! Heja på dig! KRAM Anne

    ReplyDelete