Tuesday 4 October 2011

Busy days

Jag och Jacob gick till en ny lekgrupp i morses men en kompis. Efter bara tio minuter hade Jacob trillat över med en liten stol, slagit i huvudet och lyckats fastna med sitt lillfinger vars nagel blev blå och öm. Vi fick fylla i en rapport om olyckan och det var ett väldigt tjå.

Gick hem. Åt lunch.
Åkte till reptilaffären, skaffa ödlemat.
Hem och vila för hela familjen.
Laga mat. Stora italienska köttbullar i tomatsås med spagetti.
Skjutsa Ed till jobbet. Han kommer på att det är i morgon han ska till ambassaden så jag åker till tågstationen men har inte med mig numret. Åker hem. Åker till mataffären men där kan man inte kopiera, går till nästa, kopierar pass. Åker till tågstationen igen, hämtar tågbiljetter.

Åker hem.
Lägger Jacob.
Går och köper mer el och gas.

Nu ska jag bara diska. Pju. Vilken dag. Vilket fläng.
Sen ska jag jobba lite på ett projekt och ringa människor.

Kanske en kopp te också.

No comments:

Post a Comment