Tuesday 14 February 2012

Sådär ja.

Nu vart det fixat och klart. Har en månad utan dator och internet förändrat mitt liv? Nej inte ett dugg. Saknade jag facebook? Inte en enda gång. Jag längtade ändå tills att få datorn igen "tänk allt som jag måste kolla upp!". Men besvikelsen är total. Nu när jag sitter här och har gått igenom min vanliga internetrutin slås jag av hur otroligt ointressant det är. Aja, Tidsfördrivaren är tillbaka. Under månaden som gått stickade jag en mössa år Jacob istället, det var trevligt.

Jag tänkte att jag skulle lägga upp bilder på vad vi har haft för oss men nu kan jag inte hitta kameran. Ni får hålla till tåls (om jag har några läsare kvar).

Kram på er xx

2 comments:

  1. Äntligen online igen... Jag tror nog att du saknade möjligheterna mer än du skriver!
    Pappa

    ReplyDelete
  2. Och jag tror att du saknat min blogg! Jag har i alla fall saknat din.

    ReplyDelete